Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

Veckans träningslista V2

VECKANS PASS:
Måndag: 50 min löpning zon 3.
Tisdag: 60 min mixade cykelintervaller hård zon 3, 4 och 5 + explosiv benstyrka.
Ons: Överkropp.
Tors: VILA.
Fre: Längdskidscamp.

VECKANS TRÄNINGSKOMPIS:
Alla fantastiska deltagare på längdskidslägret. Vi har så jäkla kul och jag älskar att vi är så olika, det gör det hela mer spännande.

VECKANS BÄSTA TRÄNING:
Oerhört enkel fråga! Längdskidorna såklart.

VECKANS TRÄNINGSLÅT:
Veronica Maggio – Jag kommer.

VECKANS MOTGÅNG:
Absolut ingen alls. Jag har under omständigheterna mått väldigt bra denna veckan.

VECKANS REFLEKTION:
Idag insåg jag vilken bra grundform jag har skapat mig. Jag strävar efter att kunna orka med olika sporter och känna en frihet med min kropp, det är det träning mycket handlar om för mig och idag fick jag verkligen ett kvitto på att jag är bra tränad och att min kropp är mottaglig mot ny träning och att få jobba med  nya muskler som den annars inte är van vid. Det gör mig tacksam och väldigt motiverad att fortsätta utveckla min träning och hälsa.

VECKANS HELL YEAH:
Min briljans i längdskidsåkningen. Förlåt om jag tjatar, men det är verkligen en helt fantastisk känsla.

VECKANS HELGTRÄNING:
Lördag: Längdskidor.
Söndag: Benstyrka.

VECKANS EXTRA:
Jag gjorde en bikefit i veckan (kommer skriva mer om den nästa vecka) och förhoppningsvis kommer min position underlätta cyklingen i Egypten de kommande två veckorna.

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
0kommentarer

    senaste från Hälsa

    Joanna Swicas webbshop
    Dölj
    metro mode weekly

    Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!